Általános információk

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat.

Nevezési feltételek
A versenyre nevezhet bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, vagy magánszemély.

Nevezési határidő: 2018. november 30.

Fődíjak
 DMBP 2018 Ügynöksége díj
A legsikeresebben szereplő ügynökségnek járó fődíj. A címet az ügynökségek által nyert díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügynökség nyerheti, amely legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik nevezett alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri.
 DMBP 2018 Legjobb megoldás
A fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban.
​​​​​​​​​​​​​​ DMBP 2018 Ügyfele díj
A díjat az a megbízó kapja, amelyik a legtöbb pontot érte el a verseny során. A díjat csak akkor lehet kiosztani, ha a győztes megbízó legalább egy arany díjat nyer.

M+ Lista
A DMBP versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek a Kreatív-MAKSz közös M+Listán.

Pontszámítás
​​​​​​​ arany: 4 pont
​​​​​​​ ezüst: 3 pont
​​​​​​​ bronz: 2 pont
​​​​​​​ shortlist: 1 pont
Az integrált kategóriában:
​​​​​​​ arany: 6 pont
​​​​​​​ ezüst: 4,5 pont
​​​​​​​ bronz: 3 pont
​​​​​​​ shortlist: 1,5 pont


Nevezési díjak
 a nevezés díja: 34 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 44 323 Ft / nevezés)
 a harmadik nevezéstől 32 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 41 783 Ft / nevezés)
 integrált kampányok 39 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 50 673 Ft / nevezés) 

A verseny menete
 nevezési határidő: november 30.
 online zsűrizés: december 14-től
 nevezési díj befizetésének határideje: január 10.
 személyes zsűrizés: január 15.
 shortlist kihirdetése a Kreatív Online-on: január 16.
 díjátadó: január 29. vagy 30.