Általános információk

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat.


Nevezési feltételek:

A versenyre nevezhet bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, vagy magánszemély.


Nevezési határidő: 2017. december 08.


Fődíjak

DMBP 2017 Ügynöksége díj

A legsikeresebben szereplő ügynökségnek járó fődíj. A címet az ügynökségek által nyert díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügynökség nyerheti, amely legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik nevezett alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri.

DMBP 2017 Legjobb megoldás

A fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban.

DMBP 2017 Ügyfele díj

A díjat az a megbízó kapja, amelyik a legtöbb pontot érte el a verseny során. A díjat csak akkor lehet kiosztani, ha a győztes megbízó legalább egy arany díjat nyer.


M+ Lista

A DMBP versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek a Kreatív-MAKSz közös M+Listán.

Pontszámítás

Arany: 4 pont Ezüst: 3 pont Bronz: 2 pont Shortlist: 1 pont
Az integrált kategóriában: Arany: 6 pont Ezüst: 4,5 Pont Bronz: 3 pont Shortlist: 1,5 pont



A nevezés adminisztrációs díja: 34 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 44 323 ft / nevezés)
Harmadik nevezéstől 32 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 41 783 / nevezés)
Integrált kampányok 39 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 50 673 ft / nevezés) 


A tavalyi nyerteseket ide és ide kattintva lehet megtekinteni.