Általános információk

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat.


Nevezési feltételek:

A versenyre nevezhet bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, vagy magánszemély.


Nevezési határidő: 2016. december 12.


Fődíjak

DMBP 2016 Ügynöksége díj

A legsikeresebben szereplő ügynökségnek járó fődíj. A címet az ügynökségek által nyert díjak mennyisége határozza meg. A címet csak olyan ügynökség nyerheti, amely legalább egy kategóriában aranyat nyert és van legalább egy másik nevezett alkotása, amelyet shortlistre juttatott a zsűri.

DMBP 2016 Legjobb megoldás

A fődíjat a kategóriagyőztesek közül választja ki a zsűri a második fordulóban,


M+ Lista

A DMBP versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek a Kreatív-MAKSz közös M+Listán.

Pontszámítás

Arany: 4 pont  Ezüst: 3 pont Bronz: 2 pont Shortlist: 1 pont
Az integrált kategóriában: Arany: 6 pont Ezüst: 4,5 Pont Bronz: 3 pont Shortlist: 1,5 pont



A nevezés adminisztrációs díja: 32 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 41 783 ft / nevezés)
három nevezéstől 29 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 37 973 / nevezés)
az integrált kampányoknál 37 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó 48 133 ft / nevezés)
A DMBP workshopon nevezésenként egy fő ingyenesen vehet részt (a workshop részvételi díja 9900 Ft + áfa)


A versenykiírást ide kattintva töltheti le.