Zsűritagok

Online zsűri

Ágoston Judit

Local Time

Balogh Zsolt

DDB

Barát Andrea

Neo-Interactive

Bradács András

Front Page Communications

Bujdosó Bianka

ACG

Farkas László

Robocorp

Forgács Mariann

BeSocial

Gémes Ádám

Brandlift

Komlós Judit

HPS

Kötcsei Csaba

Isobar Budapest

Kuritár Csaba

Tricky Communications

Marosi Gergő

Mito

Mészáros Beatrix

Mindea

Püspök Tamás

Brightly

Szabó Erik

Possible

Szoboszlay Renáta

Hammer MS

Szőnyi Benjámin

MyAd

Tőrös Balázs

Fastbridge

Varga Attila

Progressive

Varga Gábor

Café Communications

Vida Gusztáv

Greenroom

Személyes zsűri

Zsűrielnök

Bíró Pál

Industry Head and Video Partnership Lead

Google

Pályafutását a McCann-Erickson reklámügynökségnél kezdte, ahonnan 8 év után az RTL Klub-hoz csatlakozott. Ügyfélkapcsolati igazgatóként négy terület vezetéséért volt felelős.
Majdnem egy évtizedes televíziós múlttal a háta mögött 2011 óta online video szakértőként koordinálja a YouTube magyarországi partnerkapcsolatait. 

A Kreatív delegáltjai

Baráth Péter

Head of Brand and Communication

Vodafone

12 év kreatív ügynökségi munka (Lintas és Publicis) az ügyfélkapcsolaton, amit 2,5 év kormányzati megbízás követett, mint kommunikációs igazgató. A DDB-nél 2009 és 2013 között ügyvezető helyettesként dolgozott, majd 2014-től a Vodafone márka és kommunikációs igazgatója.
A szakmai elismerések mellett – például 2013 Év Ügynöksége, 2014 Év Hirdetője, 2016 Platina Effie, a Vodafone KiMitTube, digitaliscsalad.hu vagy az m2mzona.hu digitális projektekre büszke többek között. Hyper Island Masterclass és Google Squared képzett.
Sok a gyerek, így ha nem a munka akkor a család meg sok utazás.

Kálosi Gergely

Online Marketing Expert

OTP Bank

Több, mint 10 éve dolgozik az OTP Bank Nyrt.-nél értékesítési, hálózatirányítási és marketing területen. Az utóbbi években a marketing kommunikáción belül az online marketing csapatot vezeti.

Pál Zsombor

főszerkesztő

Kreatív

Pál Zsombor nem először dolgozik a Kreatívnál, 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett.
Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt,
2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába.
2016 októberétől a Kreatív főszerkesztője.

A MAKSZ delegáltjai

Erős Attila

MD / elnök

Fastbridge / MAKSZ Online szekció

Erős Attila az IPG-Mediabrands csoport digitális ügynökségének; a Fastbridge-nek vezetője. A MAKSZ Online szekciójának elnöke. Pályáját 2005-ben online médiatervezőként az OMD-ben kezdte, de megjárta az „ATL” oldalt is.
Nevéhez fűződik a régió első Programmatic Ad Tech cégének, a Cadreonnak elindítása.
A pesti közgázon befektetés- és kockázatelemzőként, illetve marketing-kommikáció szakon is végzett, de az objektum-orientált programozásban is jártas. Hobby zenész, pl. az Álomhajó szerzője és előadója.

 

Kenczler Marci

Digital Head of Art

Y&R

“People see me and see the suit, but they know I’m rock and roll through and through. You know ‘Live fast, die young’? Not my way. Live fast, sure. Too bloody fast sometimes! But die young? Die old.” – David Brent

Nagy László

Digital Creative Director

ACG

Pályáját az Ogilvynél kezdte szövegíróként, majd kis idő elteltével a Saatchi Budapestnél folytatta, ahol kilenc évet töltött. Ebben az időszakban indította az addict reklámblogot, amit szelíd megszállottsággal hosszú éveken keresztül vezetett.
A Saatchinál töltött utolsó két évben már társ-kreatívigazgatóként irányította az ügynökséget, majd 4 évvel ezelőtt az ACG-hez igazolt ugyanilyen pozícióba. Azóta Tihanyi Péterrel közösen az alapjaitól átformálták a kreatív részleget, ami mostanra valódi, integrált csapattá erősödött. Ezt számos sikeres kampány, hazai és nemzetközi díj és egy időközben kinőtt és hamarosan megújuló iroda is bizonyít.
Ha lenne szabadideje, rengeteget focizna, de ehelyett most is inkább DMBP anyagokat fog zsűrizni.

Az IAB delegáltjai

Brindza Gábor

ügyvezető igazgató / elnökségi tag

MADHouse / IAB

Ihász Ingrid

Head of Digital Future / elnökségi tag

GroupM / IAB

Ihász Ingrid pályafutását 2005 végén kezdte a Kirowskinál, majd a következő év végén csatlakozott a későbbi Arcus Media csapatához.
2010-től négy és fél éven át média oldalon, az Indexet is értékesítő CEMP Sales House-nál dolgozott, először mint értékesítéstámogatási, később pedig mint elemzési és tréning vezető.
2014 nyarától az MEC digitális specialista csapatát vezette, majd 2016 szeptemberétől – cégcsoportos szintre lépve – a GroupM-nél felel a „digitális jövőért”, ami elsősorban utánpótlásnevelést és tudásmegosztást foglal magában.
Még 2005-ben indította el a digitális reklámszakma egyik első szakmai blogját, a rabbitblog.hu-t.

Szutor Ferenc

vezérigazgató-helyettes / elnökségi tag

Adverticum / IAB

Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető.
2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt.
2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott.
2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese, illetve az IAB Hungary elnökségi tagja.
Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.